Harita Sıralama

Sıralama

Klanlar
Oyuncular
Dünya hakimiyeti
Kıtadaki klanlar
Kıtadaki oyuncular
Yendiğin rakipler (klan)
Yendiğin rakipler
Bir günde
Savaşlar

Dünya hakimiyeti

Her dünyanın bir kazanana ihtiyacı vardır ama Klasik Dünya 18 'yı kazanmak için hangi cesur köy liderleri grubu bir araya gelecek?

Kendini kanıtlamak için bir klan dünyadaki sahipli köylerin en az 50% oranına sahip olmalıdır. Bu aynı zamanda klanın hakimiyet yüzdesi olarak da bilinir.

Erken ve tatmin etmeyen bir zaferi önlemek adına, bir klanın hükmetmeye başlaması için dünya en az 30 gündür açık olmalıdır.

Bir klanın zafer ilan edebilmesi için hakimiyeti 1 kesintisiz gün boyunca elinde tutması gerekir.

Hakimiyete göre en iyi klanlar
B@RB@R 16.5%
BARBAR 12.1%
KÖMÜR 8.2%
B4RB4R 7.3%
PARS1 3.1%
TRN 1.9%
PARS 1.9%
PARS2 1.8%
ŞAMAN 1.3%
PARS7 1.2%
PARS4 1.2%
GAMA2 1.1%
PARS10 1.1%
PARS5 1.1%
ADLT7 1%
PARS3 1%
TSKLT 0.8%
MINA* 0.6%
ADLT8 0.4%
[ZiOn] 0.4%
Zafer koşulları
Dünya yaşı
30 / 30 gün
En Hakim
16% / 50%
Eldeki hakimiyet
0 / 1 gün